  • 1. Data: 2009-05-05 17:53:27
    Temat: Plakaty, a prawa do wizerunku.
    Od: "Marian Paździoch" <j...@i...pl>

    Witam,
    chciałbym zapytać się o legalność takich usług:
    http://tinyurl.com/dznu6l
    Chodzi mi o wydruk wyżej wymienionych plakatów. Załóżmy, że posiadam
    licencję na wydruk zdjęcia (np. kupione na jakimś stocku) to czy potrzebuję
    osobno zgodę postaci na nich, a także firm, których logotypy pojawiają się
    na zdjęciu? Nie wiem czy wizerunek osoby można podciągnąć pod to, że jest
    powszechnie znana - w końcu to druk komercyjny, który ma przynieść dochody
    (ale też nie reklama). Proszę o pomoc :).

    Pozdrawiam,
    Maniek

  • 2. Data: 2009-05-05 19:43:10
    Temat: Re: Plakaty, a prawa do wizerunku.
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Tue, 5 May 2009 19:53:27 +0200, "Marian PaĽdzioch" <j...@i...pl>
    wrote:

> [...]
    >osobno zgodę postaci na nich, a także firm, których logotypy pojawiają się

    sprawdz licencje tegoz stocku, na co ci pozwala - bywaja rozne
    licencje na stocki.

    pozdarwiam,
    Cyb