    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Regres od ubezpieczalni
    Date: Thu, 03 Mar 2011 09:56:26 +0100

    Witam,

    dostałem wezwanie do zapłaty z ubezpieczalni sąsiada w temacie rzekomego
    zalania. Nie zgadzam się z tym faktem i napisałem do ubezpieczalni, że
    nie zapłacę.

    Gość z ubezpieczalni do mnie dzwonił, ale był zupełnie niezorientowany w
    pismach, jakie do mnie wysłali, jak mu cytowałem to, co sami mi wysłali,
    to mówił, że ,,to niemożliwe''. Podawałem mu numer sprawy z ich pisma,
    to znów mu nie pasowało i nie umiał znaleźć. Ostatecznie skończyłem
    rozmowę, bo musiałem wracać do pracy.

    Potem wysłałem mu mejlem skan z tego, co mi napisali, ale się już nie
    odezwał.

    Żona mnie straszy, że gość się obraził i teraz mi ściągną to z pensji +
    1000zł kosztów egzekucyjnych.

    Pytanie: Czy tak mogą? Czy skoro nie jestem ich klientem i nigdy nie
    zgadzałem się na płacenie czegokolwiek, można wydać za moimi plecami
    jakiś nakaz ściągania mi tego z pensji z takimi kosztami, czy też muszą
    mnie wezwać na jakąś rozprawę?

    Co mi realnie grozi? Jak się dowiedzieć tego? Kto będzie zorientowany?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek