  • Data: 2011-03-03 09:38:11
    Temat: Re: Regres od ubezpieczalni
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.03.2011 09:58, Andrzej Ława pisze:
    > Powiedz jej, że ty się obrazisz bardziej i ściągniesz mu z pensji milion ;->

    A jakie koszty mi grożą? Z czego to wynika?

    > Oczywiście, że nie!

    No ale w przypadku faktur jest jakieś uproszczone postępowanie
    wymuszające zapłatę za fakturę.

    > Na rozprawę wzywa sąd.

    No ale na pewno wezwie? Czy np. uzna sprawę za oczywistą i za moimi
    plecyma wystawi jakiś tytuł wykonawczy czy coś?

    Co mi grozi maksymalnie, jeśli Ubezpieczalnia mnie na 500zł chce oskubać
    obecnie. Jeśli przegram, to ile zapłacę? Bo jak mam faktycznie zapłacić
    1000, to może lepiej dać się oskubać na 500?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek