  • Data: 2009-07-08 10:00:15
    Temat: Refundacja kosztów za okulary
    Od: SlaVa <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Mam takie pytanko odnośnie refundacji kosztów za okulary korekcyjne do
    pracy przy komputerze.
    Wiem, że w przypadku umowy o pracę część poniesionych kosztów jest
    zwracana przez pracodawcę.
    Ale ja mam pytanie o umowę zlecenie. Jeśli pracuję na taką umowę,
    przepracowuję miesięcznie w przedziale 150-200 godzin i umowę zlecenie
    mam długoterminową, czyli umowa podpisywana na rok i przedłużana co
    roku, to czy jest szansa, że zleceniodawca zrefunduje mi część kosztów
    za okulary korekcyjne? Praca jest przy komputerze cały czas i przy
    monitorze.

    A jeśli nie ma takiej możliwości aby zleceniodawca mi zwrócił koszty,
    to czy w takim przypadku mogę sobie koszt okularów odliczyć od dochodu
    w rozliczeniu rocznym?

    Dziękuję za informację :)

    Pozdrawiam.

    SlaVa