eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwrot notebooka z powodu niepełnej informacji ze strony sprzadawcy możliwy? › Re: zwrot notebooka z powodu niepełnej informacji ze strony sprzadawcy możliwy?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: SOCAR <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zwrot notebooka z powodu niepełnej informacji ze strony sprzadawcy
    możliwy?
    Date: Wed, 8 Oct 2008 07:57:44 +0200
    Organization: Versalife
    Lines: 28
    Sender: SOCAR <>
    Message-ID: <1kn7hk9uiszri$.dlg@norad.mil>
    References: <f...@i...googlegroups.com>
    Reply-To: s...@o...pl
    NNTP-Posting-Host: xdsl-1545.wroclaw.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1223445435 12181 81.168.134.9 (8 Oct 2008 05:57:15 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 8 Oct 2008 05:57:15 +0000 (UTC)
    Keywords: SOCAR
    X-Sender: EmIk5EQ51+HDkTcapI/ssw==
    X-Face: %Uj?LAw`_R}-D,SeOY@Eh3;.>8Y\FBx7N(k(o*`z`JwB9,.K0k7nS%{0U|M'gKut^K|73e)
    %<8sWtLOCr`rK>m+QtoYpgO3"G2,A:}C|ue5|zeOj}MGV6tyFHd\{\(F'c`k/,^:L(O9WTEYR1@~Q:
    Quc_j@Yrcp_S5):DO42*!;f?lsSir-tr`?),H*GTr&~!cfcKro7<4}Y.}fkF*("M
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:557309
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Tue, 7 Oct 2008 13:41:10 -0700 (PDT), akhayah napisał(a):

    > Witam wszystkich,
    >
    > Kupiłam dziś notebooka ACER z wgranym systemem LINUX, ale ponieważ
    > lubię XP dokupiłam ten system i zasugerowałam sprzedawcy, że wgram go
    > sama. Okazało się to dużym problemem, przerastającym moje możliwości.
    > Nikt mnie nie poinformował, że bedzie to wymagało wchodzenia do BIOS-u
    > i samodzielnego przygotowywania ulepszonej wersji płyty instacyjnej XP
    > (wzbogaconej o instalki i sterowniki pobrane z internetu). Nikt nie
    > uprzedził mnie o tym, że laptop nie jest przystosowany do
    > zainstalowania systemu, który kupiłam.
    >
    > Jutro mam zamiar udać się do sklepu i poprosić o nieodpłatne
    > rozwiąznanie tego problemu. Jesli sprzedawca tego nie zrobi chcę
    > zwrócic towart. Czy mogę powołać się na niezgodnośc towaru z umowa ze
    > wględu na fakt niemożliwości pełnego korzystania ze sprzedanego towaru
    > albo ze względu na wprowadzającą w błąd informację o produkcie?
    >
    > Z góry dziekuję za pomoc.

    Kupiłaś kilo ziemniaków i łyżeczkę do kawy aby je nią poobierać.
    Z racji że Ci to nie idzie (obieranie ziemniaków łyżczką do kawy), masz
    zamiar iść i oddać ziemniaki bo nie jesteś w stanie ich obrać tym co masz?


    --
    SOCAR

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1