eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwrot gotowki/wymianaRe: zwrot gotowki/wymiana
  • Data: 2003-12-29 21:12:58
    Temat: Re: zwrot gotowki/wymiana
    Od: kam <k...@p...onet.plX> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Krzysztof Muszkiet wrote:

    > Jak wyglada sprawa jesli kupilem zegarek o wartosci ok 400zl i po przyjsciu
    > do domu okazuje sie ze jedna z funkcji nie dziala. Czy moge domagac sie
    > wymiany na nowy lub zwrotu gotowki? czy zwrotu gotowki gdy nie maja juz
    > takiego samego modelu ktory kupilem? Jakie art.mozna wziasc pod uwage przy
    > ewentualnej dyskusji ze sprzedawca. Karta gwarancyjna zostala dzis przy
    > zakupie podbita.

    1. karta gwarancyjna - ona decyduje o uprawnieniach
    2. ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej (DzU z 2002r.
    nr 141, poz.1176), art.8 - najpierw wymiana albo naprawa chyba że są
    niemożliwe, wymagają nadmiernych kosztów, narażałyby Cię na znaczne
    niedogodności. Zwrot pieniędzy dopiero jeśli j.w. (czyli np. nie ma
    takiego modelu i nie da się naprawić) lub wymiana/naprawa nie
    nastąpiłyby w odpowiednim czasie.

    Więcej www.federacja-konsumentow.org.pl

    KG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1