  • Data: 2012-04-23 22:11:50
    Temat: Re: zwrot 10 dni- zakup przez net
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 23 Apr 2012, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Ale nic nie było o rezerwacji. Było o ZAKUPIE PRZEZ NET.

    Doceniam, ale statystyczny kupujacy taka operację interpretuje
    zazwyczaj własnie jako "zakup przez net" i potem czuje się
    zawiedziony.
    Jeszcze raz: tak, trafiłem w sam srodek Twoich ostatnich
    skarg i wyrzekań, czyli w "umowę zawiła i ukrywajaca", w pełni
    zgoda.

    Tak uczciwie: natrafiasz na jakis towar akurat w przytoczonym
    sklepie. Dostępnosc - "tylko zamówienie internetowe".
    Ale możesz odebrać w Platanie przy pl. Teatralnym za 0 zł.

    Dasz głowę, że NA PEWNO bys sprawdził, że to co przeprowadziłes
    przez internet to było "zamówienie"? (i tylko zamówienie,
    a nie zawarcie umowy)

    > Czyli zakup dokonany
    > został poza siedzibą sprzedawcy. A że odbiór został wykonany w punkcie
    > odbioru, to chyba nie rzutuje.

    Jesli wczesniej dostałes oswiadczenie woli że sprzedawca zgodził
    się sprzedać, to oczywiscie masz rację.
    Tylko trzeba uważnie patrzeć na "małe literki".

    pzdr, Gotfryd