  • Data: 2005-02-11 20:45:29
    Temat: Re: zwolniło mnie :(
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Anducha wrote:

    > KP art. 128 i n. "czas pracy jest to czas w którym pracodawca pozostaje do
    > dyspozycji pracodawcy" IMHO pracownikowi nie wolno jest wyjść
    > w godzinach pracy nawet po suchą bułkę.
    > Przerwa śniadaniowa jest zaliczana do czasu
    > pracy, a więc nie możesz wyjść z pracy.
    > A skoro tak, to w najgorszym razie kierowniki jednak mają rację.

    Formalnie - może i tak. IMHO to był zwykły pretekst - może Zbigniew
    czymś się szefowi naraził?

    Niemniej jednak nie wydaje mi się, żeby SP uznał takie 'naruszenie
    dyscypliny' za stanowiące uzasadniony powód do zwolnienia dyscyplinarnego.

    Szybkie wyjście 'po bułkę' w trakcie przerwy śniadaniowej jest raczej
    normą w zakładach pracy - zwłaszcza tych pozbawionych wewnętrznych
    sklepików/stołówek.