  • Data: 2011-07-03 15:44:51
    Temat: Re: zwolnienie lekarskie i ciaza
    Od: "macso" <m...@p...oiniet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ikselka" <

    > I ja bym się nie dziwiła pracodawcy zwalniającego pracownika, który
    > kradnie=wyłudza od niego pensję, nie pracując, tylko załatwiając sobie
    > "lewe" zwolnienia.

    Niedawno przegrałem ( tzn moja firma) sprawę z kobietą która była na
    zwolnieniu przez całą ciążę, cały urlop macierzyński i wychowawczy i jeszcze
    180 dni po zakończeniu urlopu.
    Cały czas pubierała pensję. Planowała przejść na świadczenie rehabilitacyjne
    , ale zabrakło jej 3 dni ciągłosci . Ponieważ nie przyszła do pracy, nie
    przestawiła żadnego zwolnienia,
    dostała wypowiedzenie z 52. Odwołała się , najpierw o przywrócenie do pracy
    , a potem o bezpodstawne zwolnieniew tym trybie. I sąd przyznał jej rację,
    bo zeznała że telefonicznie zawiadomiłą prezesa że czeka na świadczenie z
    ZUS.
    Tak że pracodawcy możesz się nie dziwic, ąle babskie sądy i tak sowje zrobią
    '
    'macso