    From: Roman Rumpel <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zrzut ekranu e-mapy na własnej stronie www
    Date: Tue, 01 Apr 2008 23:25:49 +0200

    Olgierd pisze:
    > Dnia Tue, 01 Apr 2008 22:44:22 +0200, Jacek_FH napisał(a):

    > Sprawę kojarzę, nie wiem co robiły osoby, które im "podpadły".
    > Z pewnością skorzystanie z fragmentu zrzutu ekranu mapy Zumi może mieścić
    > się w zakresie art. 29 ust. 1 pr.aut.

    Zachodzi które z następujących: wyjaśnianie, analiza krytyczna,
    nauczanie lub prawa gatunku twórczości?

    Wątkotwórca tego nie napisał, ale stawiam dolary przeciwko orzechom, ze
    sobie na stronie chciał umieścić lokalizacje swojej firmy, albo coś w
    tym stylu.

    > Z ortodoksyjnego punktu widzenia zastanawiałbym się nawet nad art. 23
    > pr.aut.

    weź, nawet tak nie pisz. Nie można tego przepisu używać bez
    jednoczesnego dokładnego przeczytania st 2. Stanowisko Vagli nie jest
    przekonywujące właśnie dlatego, że pomija ten ustęp.