  • Data: 2008-04-02 07:32:36
    Temat: Re: zrzut ekranu e-mapy na własnej stronie www
    Od: Olgierd <n...@r...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 01 Apr 2008 23:25:49 +0200, Roman Rumpel napisał(a):

    > Zachodzi które z następujących: wyjaśnianie, analiza krytyczna,
    > nauczanie lub prawa gatunku twórczości?

    > Wątkotwórca tego nie napisał, ale stawiam dolary przeciwko orzechom, ze
    > sobie na stronie chciał umieścić lokalizacje swojej firmy, albo coś w
    > tym stylu.

    No cóż, trudno mi powiedzieć jakie targają nim zamiary. Ja jestem pełen
    wiary w ludzi ;-)

    > weź, nawet tak nie pisz. Nie można tego przepisu używać bez
    > jednoczesnego dokładnego przeczytania st 2. Stanowisko Vagli nie jest
    > przekonywujące właśnie dlatego, że pomija ten ustęp.

    Vagla nie pomija tego ustępu, nie dostrzega dwóch słów dodanych 4 lata
    temu ;o) ale dlatego właśnie nazwałem to stanowisko ortodoksyjnym.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis - dla Ciebie, dla rodziny ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==