  • Data: 2007-10-26 10:29:04
    Temat: Re: zostałem oszukany - jak dochodzic praw
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "K." <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4c2b.0000003d.4721a9b4@newsgate.onet.pl...

    > Ale bzdury...
    > Jak Ci wybiją szybę w samochodzie to też uważasz, że jesteś sam sobie
    > winny bo
    > nie zostawiłeś drzwi otwartych? Chociaż chyba nie masz samochodu bo twoje
    > poglądy na to wskazują.. jak róznież na brak prawa jazdy i konta w banku
    > :-)

    Mam samochod prawo jazdy i ok 6 kont w roznych bankach.
    Wiesz - wybicie szyby to przestepstwo/wykroczenie. Natomiast odejscie z
    firmy przy kiepskich zarobkach i "podkupienie rynku" to normalne dzialanie
    rynkowe.
    Jesli ktos zatrudnia zdolnego i operatywnego czlowieka placac mu 1000 zl a
    sam osiaga kilkanascie/kilkadziesiat tys. czystego zysku, to przeciez chyba
    normalne, ze w koncu pracownik odejdzie i otworzy swoja dzialalnosc.

    Uwazam, ze dla autora watku wnioskow jest kilka:
    - otworzyc calkowici enowa dzialalnosc pod wlasna marka i pracowac na sukces
    od podstaw (wnuki juz same beda dawaly autoryzacje)
    lub
    - przy nowej umowie agencyjnej zatrudnic sztab prawnikow
    - zatrudniac wylacznie niezaradnych zyciowa głąbow za 1000 zl
    lub - jesli chce zatrudnic zdolnego, przedsiebiorczego i kreatywnego placic
    kilkakrotnie wiecej. Inaczej mlody zdolny i przedsiebiorczy zrobi taki myk,
    albo wyfrunie na zachod. I oby wiecej takich przypadkow - zapowiada to
    pomalu normalnosc w wynagrodzeniach.

    Niestety - czas sie obudzic - byle nie z reka w nocniku.

    Pozdrwiam
    SDD