  • Data: 2007-10-26 15:15:12
    Temat: Re: zostałem oszukany - jak dochodzic praw
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    SDD wrote:
    > Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Wiesz - praca etatowa powinna dawac tyle kasy, by pracownik tez sie
    > czegos dorobil a nie zdychal z glodu.
    > Jak myslisz - czemu tylu Polakow wyjezdza do Niemiec czy UK? - nie sa
    > tam przeciuez biznesmenami a po roku kupuja sobie mieszkanie w Polsce
    > (po dwoch, trzech kupiliby i tam). Widzisz - w rozwinietych krajach
    > na majatek biznesmeni pracuja pokoleniami - a u nas taki cwaniaczek
    > jeden z drugim po roku juz jezdzi luksusowym autem i buduje wille z
    > basenem - a pracownicy dostaja po 500 zl.

    pierdzielisz bzdury, żadnego DG nie prowadziłeś nigdy. Bardzo chciałbym
    dorobić sie w rok tego domu z basenem i super samochodu, niestety znani mi
    uczciwi biznesmeni (płacący swoim kontrahentom) zwykle żyją na
    niewspółmiernie niskim poziomie do zwykłych robotników z tzw. zachodu.
    Pomijam to ze robotnicy pracują zwykle 8 czy 10 h na dobę a my pracujemy 7
    dni po 12 15 godzin i często mamy problem ze znalezieniem czasu na urlop.