    From: "Piotr/inw" <p...@w...art.alto.com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: znowu wyciagają kasę od prowadzących działalność
    Date: Thu, 22 Apr 2004 13:38:53 +0200

    > A dowiedziałeś się z którego konkretnie przepisu ma to
    > wszystko wynikać?
    Nie. Zmieniałem dane we Wpisie, więc wziąłem dla świętego spokoju książke i
    wypisałem co mnie interesuje.
    Co do opłaty- kiedyś pobierano opłatę za pozostawienie sobie starego dowodu
    osobistego (5 zł) ale po awanturze już pani za obcięcie rogu starego dowodu
    nie bierze już opłaty.
    Nie uwzglednianio zniżki na wydawanie paszportów dla studentów zaocznych.
    Teraz już uznają.
    Więc może w tym wypadku będzie podobnie..

    --
    Piotr