    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: znów ten wrocław
    Date: Sun, 26 May 2024 15:19:33 +0200

    > Należy tu docenić postępy medycyny a i obyczajowości. Obecne psychotropy
    > dają spore szanse że chory psychicznie po krótkim pobycie w szpitalu na
    > dobór leków ląduje w społeczeństwie i jakoś się sprawdza, nie
    > przysparzając większych kłopotów.

    Z tym że większość tych sprawiających problemy uważa że to oni są
    napoleonami i zaraz po wyjściu z placówki odstawia leki.

    > Znam wśród dalszych znajomych 3 takie
    > przypadki. Społeczeństwo też bardziej świadome i wyrozumiałe. Więc i
    > kaftany jakby mniej potrzebne. Z kolei przybywa osób pobudzonych przez
    > alkohol i narkotyki, ale do nich bardziej pasuje ekipa z kajdankami :)

    Przede wszystkim jak psychicznego bądź na chemi kolesia skujesz i dalej
    się stawia bo jest pobudzony, to nie wiem co chcieli osiągnąć
    paralizatorem. Bo jedyna możliwość żę się od tego uspokoi to jak straci
    przytomność albo zejdzie.

    Tu skoro tak drastycznie sama policja zareagowała to w ciemno stawiam,
    że to co twierdzą ci policjanci i to co widać na kamerkach się
    diametranie od siebie różni.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!