  • 1. Data: 2024-05-24 21:46:41
    Temat: Re: znów ten wrocław
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 24.05.2024 o 18:14, Shrek pisze:
    > Zaraz - jeszcze sekcji nie ma, prok jeszcze zarzutów nie postawił a już
    > ich ze służby wydalili

    Bo teraz to uśmiechnięta policja jest.

    Robert

  • 2. Data: 2024-05-24 22:06:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Bo teraz to uśmiechnięta policja jest.

    Czyli w sumie lepiej czy gorzej?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 3. Data: 2024-05-25 12:09:47
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 24.05.2024 o 22:06, Shrek pisze:

    > Czyli w sumie lepiej czy gorzej?

    No lepiej. Wina Tuska. ;)

    Robert

  • 4. Data: 2024-05-25 12:48:57
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Czyli w sumie lepiej czy gorzej?

    Policjanci w kajdanach trafili do prokuatury, poleciał też komendant.

    To nie można już łamać łap kobietom czy mordować na komisariacie? **jowe
    standardy nastały, zupełnie jak w nie w Polsce.

    Trochę się boję o policjamajstra, policja może już nie spełniać jego wymagań :)

  • 5. Data: 2024-05-25 16:46:56
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-05-24 o 22:06, Shrek pisze:

    > Czyli w sumie lepiej czy gorzej?

    Większa presja na kulsonów ze strony ludków, a to pewnie wynika z mediów
    społecznościowych.

    Tym razem nie jestem jakoś bojowo nastawiony do obszczekiwania
    policajów, tak wyrzucać ze służby bez procesu? Donkoską nadgorliwość widzę.

  • 6. Data: 2024-05-26 03:07:36
    Od: n...@o...pl

    alojzy nieborak <g...@g...com> napisał(-a):

    > Tym razem nie jestem jakoś bojowo nastawiony do obszczekiwania
    > policajów, tak wyrzucać ze służby bez procesu?

    Rusek, ale przełożeni obejrzeli zapisy z kamer.

  • 7. Data: 2024-05-26 08:29:02
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 25.05.2024 o 16:46, alojzy nieborak pisze:

    > Tym razem nie jestem jakoś bojowo nastawiony do obszczekiwania
    > policajów, tak wyrzucać ze służby bez procesu? Donkoską nadgorliwość widzę.

    A w policji jest jakoś inaczej niż np. w jakimś korpo, w sensie że
    obowiązuje coś innego niż kodeks pracy? Serio pytam. Bo w takich korpo
    zwalnia się ludzi raczej bez procesu ;) Proces (znaczy sprawa sądzie) to
    jest jak się delikwent odwoła.

    No i może nich też poczują jak to jest. Robią coś nie tak, a jak im się
    zwraca uwagę, to mówią że możesz złożyć skargę na czynności. No to teraz
    niech ich z roboty wypierdalają, a oni niech sobie te skargi i odwołania
    składają ;)

    PD

  • 8. Data: 2024-05-26 08:42:06
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 25 May 2024 16:46:56 +0200, alojzy nieborak napisał(a):

    > Tym razem nie jestem jakoś bojowo nastawiony do obszczekiwania
    > policajów, tak wyrzucać ze służby bez procesu? Donkoską nadgorliwość widzę.

    Bez przesady. Wyszło na jaw że walnęli chłopaka z paralizatora kiedy był
    już w kajdankach. To tak jawne nadużycie że dyscyplinarka była
    oczywistością. Cała reszta - oskarżenie, proces, wyrok, odsiadka to już
    swoim trybem pójdzie.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 9. Data: 2024-05-26 08:48:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.05.2024 o 08:29, PD pisze:

    > A w policji jest jakoś inaczej niż np. w jakimś korpo, w sensie że
    > obowiązuje coś innego niż kodeks pracy? Serio pytam.

    Tak:P

    > No i może nich też poczują jak to jest. Robią coś nie tak, a jak im się
    > zwraca uwagę, to mówią że możesz złożyć skargę na czynności.

    Którą standardowo odpierdalają jeśli chodzi o zwykłego areczka.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 10. Data: 2024-05-26 12:13:07
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    > Bez przesady. Wyszło na jaw że walnęli chłopaka z paralizatora kiedy był
    > już w kajdankach.

    Kajdanki sporo zmieniają.
    Niedobsz. Kiedyś takiego zwykle w kaftan ubierali.