  • Data: 2023-10-16 03:18:23
    Temat: Re: zniszczenie mienia
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-10-16, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
    > Złożenie zawiadomienia do prokuratury świadczy o składającym
    > zawiadomienie. To wykroczenie.

    ?

    Ale mój błąd: "Rozgłośnia RMF FM dowiedziała się, że za pośrednictwem
    policji do prokuratury trafiły trzy zawiadomienia o podejrzeniu
    popełnienia przestępstwa przez prezesa PiS."

    https://www.rp.pl/prawo-karne/art39258851-prezes-pis
    -zniszczyl-cudzy-wieniec-sprawa-w-prokuraturze

    Nb.:
    "Prawo do składania wieńca Komosie potwierdził sąd uznając w lipcu 2021
    r., że to nie znieważa pomnika smoleńskiego w Warszawie. W ocenie sądu,
    z powagą pomnika nie licuje natomiast działanie obecnych na miejscu
    żołnierzy i policji tj. natychmiastowe, siłowe usunięcie wieńca tuż po
    tym, jak został złożony."

    --
    Marcin