  • Data: 2011-07-23 07:25:21
    Temat: Re: znalezione dokumenty
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (23.07.2011 09:08), Liwiusz wrote:

    > Podobno wystarczy tylko wrzucić dokumenty do skrzynki. Nie praktykowałem.
    >
    > Kiedyś znalazłem czyjś portfel z dokumentami i biletem, wygooglałem
    > telefon do rodzinnego domu, mama poinformowała córkę, oddzwoniła do mnie
    > i odebrała. Znaleźne dała.

    Z drugiej strony, moi rodzice kiedyś znaleźli portfel z dokumentami koło
    śmietnika. Zanieśli właścicielowi. Nie tylko nie było mowy o żadnej
    wdzięczności (znaleźne nikomu do głowy nie przyszło) ale i wręcz z
    pretensjami i podejrzeniami.

    Dlatego nie dziwię się że ktoś kto mi odesłał portfel (z dokumentami *i
    kasą*) nie zostawił adresu zwrotnego. I jakbym ja znalazł portfel i
    chciałbym go oddać "imiennie", nie wspominałbym o żadnym znaleźnym bo to
    tylko proszenie się o kłopoty.

    p. m.