    From: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: znalezione dokumenty
    Date: Sat, 23 Jul 2011 09:04:02 +0200

    W dniu 2011-07-23 08:50, Shrek pisze:

    > Kolesiowi zaj... portfel, a ty liczysz na procent od tego?

    Ostrożnie, bo jeszcze sobie wykalkuluje, że bardziej opłaci mu się
    opylić je na bazarze niż oddać i ktoś się dowie po jakimś czasie że ma
    parę kredytów i kilka abonamentów wziętych na siebie. Skąd się takie
    ch.. próbujące żerować na cudzym nieszczęściu biorą to ja naprawdę nie
    wiem. Na dokumentach jest adres, wystarczy wysłać pocztą jak gdzieś
    dalej albo zwyczajnie podrzucić jak w tym samym mieście. Ale nieee..
    trzeba pokombinować ile można zarobić na tym że ktoś kogoś okradł.

    --
    MZ