  • Data: 2002-10-24 22:06:18
    Temat: Re: znaki drogowe
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 23 Oct 2002, Artur Golański wrote:

    >+ "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> napisał:
    >+
    >+ >IMHO nawet jakby nie bylo zadnych znakow to nie mozesz zaparkowac (postój)
    >+ >samochodu nawet przed wlasnym garazem: Ustawa P.o.R.D. Art. 49 ust. 2 :
    >+ Eeee, tylko teoretycznie. Ustawodawca z cala pewnoscia mial na mysli

    W kwestii formalnej: o ile wiem SN dość wyraźnie wypowiedział się
    że pierwszeństwo ma formalny zapis językowy - czyli to co ustawodawca
    *zapisał*, a nie to co *chciał* zapisać.
    Litera przed duchem (prawa)... A że Słowackiego (zdaje się: "...aby
    język giętki[...]co pomyśli głowa...") trzeba czytać tylko do matury[1]
    no to już trudno :]
    [...]
    >+ Zaden policjant nie czepi sie wlasciciela, a jesli juz, to odmowie
    >+ i z latwosci wygram w sadzie ;-)

    Z SN dowcipkujesz ?? ;)

    Pozdrowienia, Gotfryd
    [1] w odróznieniu od matematyki, która obejmuje również
    elementy logiki - ale tego "w odróznieniu" to ja nie pojmuję :(
    adm.Nelson górą :>