eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozmieścisz się, śmiało › Re: zmieścisz się, śmiało
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-2.dfn.de!n
    ews.dfn.de!2.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!news.uzoreto.com!eternal-septem
    ber.org!feeder.eternal-september.org!reader01.eternal-september.org!.POSTED!not
    -for-mail
    From: Silver Dream ! <s...@n...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.rec.lotnictwo
    Subject: Re: zmieścisz się, śmiało
    Date: Thu, 6 Aug 2020 00:55:41 +0200
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 41
    Message-ID: <rgfddd$6kf$1@dont-email.me>
    References: <3tnc1vm877ie$.9244fvnih6ip.dlg@40tude.net>
    <5f085353$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <fmeo6bspf4i0$.c284e049o8dq.dlg@40tude.net>
    <5f29203d$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f2933ee$0$17345$65785112@news.neostrada.pl>
    <rgdnus$4p7$1@dont-email.me>
    <5f2a7814$0$17350$65785112@news.neostrada.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 5 Aug 2020 22:55:41 -0000 (UTC)
    Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
    posting-host="cffaa170005962627ff3337a27e7cd11"; logging-data="6799";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1+tFtil2vhfMIvfqqEb+JghQqzesrpYH9U="
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.8.0
    Cancel-Lock: sha1:YnYfAXOEKVH/IbB9fX4mT2PK7TQ=
    In-Reply-To: <5f2a7814$0$17350$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Language: en-US
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:800351 pl.rec.lotnictwo:156226
    [ ukryj nagłówki ]

    On 05/08/2020 11:12, J.F. wrote:

    >> zezwolenie. Innymi słowy dmuchano na zimne. Pytanie czy gdyby to było
    >> odrobinę później - po tym kiedy już minęła godzina zamknięcia a nie
    >> pojawił się jeszcze opóźniony NOTAM to czy też zostałbym odesłany
    >> naokoło. Pytanie z gatnunku coby gdyby, ale interesujące.
    >
    > A ktorej kontroli pytales?

    Utrzymywałem w tym rejonie łączność z poznańskim FISem. Zapytałem czy na
    pewno (jak się spodziewałem) Babimost jest nieaktywny i czy w związku z
    tym wykonując przez punkty wlotowe CTRu mogę pozostać na łączności z FISem.

    > Ci z ZG/Babimostu powinni wiedziec, ze zaraz cos poleci, ci z Poznania o
    > 22:01 to niekoniecznie :-)

    No to jest właśnie ta interesująca część :-)

    > Ale gdyby Cie wpuscili ... to chyba mieliby odnotowane, tudziez na
    > radarze widzieli, wiec moze by LOT 1 opoznili tyle ile trzeba.

    Gdyby mnie byli wpuścili to w porządku, Biorąc pod uwage, że leciałem
    dość wysoko i na północ a Embraer gdyby startował z pasa 06 to i tak
    byśmy się nie spotkali bo byłby daleko na wschód zanim by się wspiął na
    moją wysokość. To nie problem. Problem mógłby być gdyby startował w
    kierunku zachodnim. Ale skoro wpuścili to wiedzą co robią i separacja
    zapewniona. Ciekawie się zaczyna robić gdyby o tej rzeczonej 22:01 FIS w
    maksymalnie dobrej wierze i zgodnie ze swoją wiedzą powiedział mi, że
    Babimost jest nieaktywny (żadnego NOTAMu przecież jeszcze nie było) a
    Embraer wystartował z pasa 24...

    >
    > Ale ... "awionetka" musi miec radiostacje?

    > Cos mi chodzi po glowie, ze nie, a wystartowac mogles dwie godziny
    > wczesniej ...

    W ogólnym przypadku nie musi. Jeżeli jednak ma latać w przestrzeni
    RMZ-tów to musi, niezależnie od tego jaki to statek powietrzny. W
    Babimoście RMZ jest taki sam jak CTR/TMA ergo bez radia nie wolno.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1