  • Data: 2020-08-04 20:51:57
    Temat: Re: zmieścisz się, śmiało
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5f29a9e6$0$536$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 04.08.2020 o 14:47, J.F. pisze:

    >Jak znam życie, to nikt nie był w stanie zagwarantować, że to będzie
    >tylko 8 minut. Nie wierzę, by załoga samolotu nie wiedziała, że
    >lotnisko
    >jest czynne do 22:00.

    Regularni piloci LOT, to chyba powinni wiedziec.
    Prezydent dotarl "kilkanascie minut przed 22"

    https://tvn24.pl/wybory-prezydenckie-2020/wybory-202
    0-andrzej-duda-w-samolocie-ktory-startowal-po-zakonc
    zeniu-pracy-kontrolera-lotow-4633876

    Albo za dlugo wsiadali, albo znow sie o miejsca klocili :-)

    >Cóż. To teraz wie.
    >Pytanie, ilu pilotów musimy ukarać, by zrozumieli, że z Prezydentem
    >też
    >łamać prawa lotniczego nie wolno.

    Na razie to nie wiemy, czy cos zlamano.
    Ot, przejela ich inna kontrola ..

    >A jakby powpadali na siebie?

    Normalnie nie wpadaja, a separacja powinna byc odpowiednia :-)

    J.