  • Data: 2020-08-05 09:43:24
    Temat: Re: zmieścisz się, śmiało
    Od: Silver Dream ! <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    On 04/08/2020 12:09, Liwiusz wrote:

    > Nie da się bezpiecznie zrobić, skoro lotnisko było zamknięte, a
    > przestrzeń powietrzna otwarta. Jak sobie wyobrażasz bezpieczny start,
    > gdzie ktoś obok może sobie lecieć awionetką lub dronem?

    Leciałem dokładnie tego dnia ,,awionetką" ze Strachowic do Szczecina, na
    krótko przed rzeczonym startem. Spodziewałem się, że przestrzeń
    Babimostu będzie nieaktywna i jak wcześniej tylko się o tym utwierdzę
    przed wlotem. Kiedy chciałem się upewnić to dowiedziałem się, że nie
    tylko jest aktywna ale także, że nie uzyskam zezwolenia na przelot nawet
    na znacznej wysokości choć punkty Babimostu były zgłoszone w planie lotu
    ,,bo mają tam jakiś ruch rejsowy i czemuś nie zgadzają się". Słowa mogły
    być inne ale taki sens. W efekcie zostałem odesłany spory kawałek na
    zachód ale w końcu przy zachodniej krawędzi uzyskałem zezwolenie. Innymi
    słowy dmuchano na zimne. Pytanie czy gdyby to było odrobinę później - po
    tym kiedy już minęła godzina zamknięcia a nie pojawił się jeszcze
    opóźniony NOTAM to czy też zostałbym odesłany naokoło. Pytanie z
    gatnunku coby gdyby, ale interesujące.