    From: Herbi <z...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zmiana wymiaru pracy bez mojej wiedzy
    Date: Thu, 11 Jan 2007 14:44:57 +0100

    Dnia 11 sty o godzinie 12:13, na pl.soc.prawo, Jotte napisał(a):

    > Właśnie mam przed sobą taki raport RMUA.
    > Znajdują się na nim:
    > - pełne dane identyfikacyjne płatnika składek i osoby ubezpieczonej,
    > - zestawienie należnych składek wraz z tytułem ubezpieczenia, wymiarem czasu
    > pracy, podstawą wymiaru składek,
    > - oświadczenie płatnika następującej treści: "Oświadczam, że dane w
    > formularzu są zgodne ze stanem prawnym i faktycznym. Jestem świadomy(a)
    > odpowiedzialności karnej za zeznanie nieprawdy lub zatajenie prawdy".
    > - pieczęć adresowa płatnika, pieczęć i podpis osoby upoważnionej.

    No i wszystko się zgadza.

    > Pozwolę sobie zaprzeczyć, że ten dokument to tylko taka ZUSowska forma
    > "paska" i nie stanowi dowodu na nic.

    Ależ ja podważałem tylko Twoje zdanie że RMUA to "druk wpłaty".
    RMUA, moim zdaniem jest dokumentem niezmiernie ważnym (w przyszłości), w
    przypadku jakichś dziwnych "składek" etc. jest to informacja o podstawie
    ubezpieczenia oraz wielkości składek które powinien odprowadzić płatnik. W
    sytuacji kiedy okazałoby się że na koncie np. OFE nie ma składek- to RMUA
    jest bardzo dobrym dokumentem na wskazanie "winnego" ;)

    --
    Herbi
    11-01-2007 14:44:53