    From: "mariusz" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zmiana systemu pracy, a rozwiązanie umowy o prace
    Date: Sat, 15 Apr 2006 09:59:42 +0200

    > Czyli: wynagrodzenie miesięczne, zaś obniżka pensji o 50%, o której
    > pisałeś wynika z wyjścia z nadgodzin, tak?
    > Zamiast porzucać pracę nie wystarczy wypowiedzieć umowę? Albo zwrócić się
    > z propozycją rozwiązania za porozumieniem stron? Tak czy inaczej nie
    > wydaje mi się, żeby pracodawca szedł z tym do sądu, jednak firmy unikają
    > takich historii.

    Nie pisałem o 50% tylko o 20% , te ok. 20% to w dodatek za pracę w godzinach
    nocnych, tak miesiecznie wychodzi, że te kilka dyżurów nocnych (
    pielęgniarka) powoduje ok 20% wzrost pensji lub ich brak, sprowadza pensje
    do gołej podstawy.
    A z tym sądem nie moge wykluczyć bo dyrektor to kawał Ch.... .

    Mariusz