    From: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zmiana nauczyciela
    Date: Thu, 6 Jun 2002 22:32:30 +0200

    Użytkownik "Paveel" <c...@c...org> napisał w wiadomości

    > Mam takie male pytanie. Czy dyrekcja szkoly moze zmienic nauczyciela na
    > miesiac przed koncem roku ? (jesli cos wiecie to prosze o odzew , moze
    jakis
    > paragraf czy cos )

    Trochę malo precyzyjne. Co miales na mysli? Czy dyrekcja szkoly moze/ma
    prawo zmienic nauczyciela z ktorego uczniowie danej klasy/rodzice tych
    uczniow nie sa zadowoleni? Na wniosek rodziców jest mozliwa taka operacja
    ale nie sadzę zeby byla zasadna niecaly miesiac przed koncem roku. Jesli zas
    pytales czy dyrekcja moze zmienic/narzucic nauczyciela np z powodu
    uciazliwej nieobecnosci poprzedniego/jego smierci/porzucenia pracy itd to
    jest to rowniez mozliwe - moze po prostu zatrudnic kogos na jego miejsce

    HaNkA