eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoźle użytkowana kanapa...(?)Re: źle użytkowana kanapa...(?)
  • Data: 2002-09-30 19:04:38
    Temat: Re: źle użytkowana kanapa...(?)
    Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    BArdzo mnei rozbawiliscie ta wypowiedzia odnosnie kanapy :-)

    Na serio czym predzej zglos sie do sprzedawcy towaru (nie producenta
    sprzedawcy - albowiem on jest odpowiedzialny w ramach rezimu rekojmi) nie moze
    odeslac Cie nie przyjmujac reklamacji do producenta reklamacje musi przyjac.
    Najlepiej zrob to pisemnie, przedstaw swoje dane, dolacz dowod zakupu, podaj
    adres (bez telefonu), opisz wystepujaca wade i juz. Terminu tj. opisane byly
    powyzej w wypowiedzi. To co sprzedawca posrednik uczyni z kanapa komu ja
    przelse nie powinno cie obchodzic - moze nawet wyslac ja na Kamczatke.Na razie
    zloz pismo w sklepie i czekaj na ogledziny - nie musisz dostarczac tego towaru
    do punktu serwisowego Nie daj sie tez wrobic w jakas gwarancje - napisz
    wyraznie ze chodzi Ci o wniosek reklamacyjny w ramach rekojmi.

    To tyle jak bedziesz mial juz pismo, odledziny i odpowiedz skontaktuj sie
    zobaczymy co dalej.

    Pamietaj jesli rzecz nie byla robiona na zamowienie, wg. twoich szczeg.
    upodoban itp. mozesz zadac odstapienia od umowy, obnizenia ceny, wymiany towaru
    na NOWY wolny od wad - na naprawe nie musisz sie zgadzac.

    Dominik Spalek
    0505 863 673


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1