  • Data: 2002-09-30 23:43:18
    Temat: Re: źle użytkowana kanapa...(?)
    Od: "Iwona" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bardzo dziękuję za odpowiedz.
    Właśnie nasza cudowna kanapa tak mnie rozbudziła, że odechciało mi sie
    spać...

    Mam w takim razie pytanie: co to znaczy "wniosek gwarancyjny w ramach
    rękojmi" ? i czym to się różni od zwykłej reklamacji w ramach gwarancji ?
    Jeśli mieszam pojęcia to wybacz, ale nie mam właściwie żadnego doświadczenia
    w tym temacie.
    I jeszcze jedno, kanapa ta była kupiona razem z fotelami (fotele są ok) i to
    wszystko na raty, czy tutaj zasady reklamacji są takie same jak przy zakupie
    gotówką ?
    Jeśli chodzi o moje szczególne zamówienie dotyczące tej kanapy, to
    zrezygnowałam z pewnej zewnętrznej listwy. Czy to już mozna uznać jako
    "robione" na zamówienie ?

    Pozdrawiam i jeszcze raz BARDZO dziękuje za odpowiedz,
    Iwona

    PS
    Tak się zastanawiałam, czy przed złożeniem reklamacji nie udać sie do
    jakiegoś rzecznika praw konsumenta (nie wiem czy to na pewno rzecznik sie
    tym zajmuje(?), w każdym razie chodzi mi o dotarcie do osoby, która
    ewentualnie mogłaby tą reklamację od razu "podeprzeć" jakimiś stosownymi
    paragrafami).