  • Data: 2005-11-11 13:44:36
    Temat: Re: źle sporządzona umowa sprzedaży ratalnej ???
    Od: ...@...c szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 11 Nov 2005 10:42:02 +0100, Daroot napisał(a):

    > Czesc. ja tez zajmuje sie wystawianiem rat. Jesli dostaliscie ksiazeczke
    > splat i wplaciliscie pierwsza rate, to znaczy ze umowa przeszla i nic
    > nie musisz dostarczac ani zmieniac. Natomiast jezeli nie dostaliscie tej
    > ksiazeczki splat (choc nie wiem jak wplaciliscie pierwsza rate) to
    > znaczy ze umowa nie przeszla, a sprzedawca musi wystawic ja jeszcze
    > raz... W takim przypadku ON ma problem gdyz wydal wam sprzet a Wy nie
    > macie obowiazku go zwrocic....

    kolega pisze umowy ratalne i ich nie czyta ? szkoda, ale po co od razu
    dezinformować innych? Istnienie dodatkowego dokumentu tożsmości jest
    istotne dla banku jako wypełnienie określonej procedury wewnetrznej tym
    przypadku pewnie weryfikacji danych osobowych. Ma się ona nijak to ważności
    umowy oraz ma się ona nijak do ustalenia właściciela towaru (czytaj: bank).
    Coś o tym wiem w koncu tam pracuje.

    --
    pozdrawiam,