  • Data: 2005-11-12 07:08:54
    Temat: Re: źle sporządzona umowa sprzedaży ratalnej ???
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 11 Nov 2005 11:23:18 +0100, *Marek Lubiński*
    <news:dl1rec$cfd$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

    > Nie, spoko, dostarczę go ale nie tak szybko. A poza tym sprzedawca
    > straszył mnie, że wyciągną wobec mnie konsekwencje. Dlatego pytałem. I
    > dlatego też nie spieszy mi się z dostarczeniem im tego dokumentu.

    Dowiedz się w tym sklepie (niech ktoś inny zadzwoni do tego sklepu, żeby nie
    zorientowali się, że to Ty dzwonisz), czy *jeśli ktoś jest zatrudniony na
    czas ściśle określony może wziąć coś na raty*.
    Będziesz miał pewność, czy sprzedawca dodatkowo się nie pomylił i w związku
    z tym może chce cofnąć ten kredyt.

    --
    Kaja