  • Data: 2003-12-08 11:37:32
    Temat: Re: źle nagrany film video
    Od: "Maciej Muran" <X...@t...header> szukaj wiadomości tego autora

    Monika Janowiak napisał/a:
    > balans bieli . Najchętniej wogóle nie odebrałabym takiego "dzieła" , ale
    > jest to w końcu pamiątka. Co robić?

    Musisz sama zdecydować. A właściwie to zdecydowac za tego 'fachowca' - chyba
    wolałby dostać cokolwiek niż nic, prawda? Na zasadzie: pół filmu jest
    schrzanione == połowa kasy.
    A może Twój małżonek pomoże Ci w rozwiązaniu kwestii 'polubownie'?

    > Dodam jeszcze, że gość żąda pełnej
    > sumy.

    Jak wyżej

    Gdzie można zaskarżyć takiego fachowca? Wiem, że istnieją jakieś
    > sądy konsumenckie, czy ktoś miał kiedyś z nimi do czynienia, gdzie ich
    > szukać? Jestem z Krakowa

    http://www.federacja-konsumentow.org.pl ? Chyba tak brzmi ten adres...
    google.com Twoim przyjacielem.

    --
    Samoloty hipersoniczne nie tylko widać, ale także słychać.