eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozgubiona przesyłka › Re: zgubiona przesyłka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Rafał Święch <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zgubiona przesyłka
    Date: Fri, 20 Jan 2006 16:24:20 +0100
    Organization: -
    Lines: 32
    Message-ID: <ig2fsy1jwyky.j8p38c2zfl9z$.dlg@40tude.net>
    References: <dqqqea$t5r$1@inews.gazeta.pl>
    Reply-To: r...@o...pl
    NNTP-Posting-Host: ddw243.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1137770659 23702 83.23.100.243 (20 Jan 2006 15:24:19 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 20 Jan 2006 15:24:19 +0000 (UTC)
    X-User: raffaelli
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:360174
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Fri, 20 Jan 2006 15:00:41 +0100, Peter napisał(a):

    > Hi!
    > Taka historia sie zdarzyła:
    > Była sobie człowiek, ktory chciał naprawić samochód. Zamówił część z
    > drugiego końca Polski (to była jedyna możliwość) Sprzedawca obiecał wysłać
    > ją Firmą Kurierska (Renomowaną) w środę. FK (R) potwierdziła, że przesyłka
    > dojdzie na czwartek. Człowiek umówił się z mechanikiem na piątek po południu
    > (dla pewności) choć nie było łatwo bo kolejki, okres przedświąteczny itp.
    > Sprzedawca wyłał część jak obiecał. Człowiek się ucieszył bo pójdzie
    > sprawnie, bo samochód bardzo potrzebny do pracy. W czwartek po południu
    > człowiek dowiedział się w FK (R) że przesyłka.... zgineła. Normalnie Amba.
    > Po kilku nerwowych telefonach, w sobotę (!) okazało się, że przesyłka się
    > znalazła w siedzibie FK (R) w... miejscu zmieszkania zainteresowanego, ale
    > że ten dostanie ją dopiero w.... poniedziałek Albo jak chce to sobie może
    > sam przyjechać i odebrać. Człowiek ubłagał mechanika, żeby naprawić auto w
    > sobotę wsiadł w taksówkę odebrał, zapłacił (za taksówkę też), zawiózł do
    > mechanika. Ten naprawił auto.
    > Następnie człowiek napisał (zgodnie z informacją, która przekazała mu
    > pracownica FK (R) ) pismo, w ktorym żąda zwrotu kosztów przesyłki i
    > transportu osobistego, przedstawiając odpowiednie rachunki. Wysłał to
    > poleconym.
    > 3 tyg. (robocze) i nic !!!
    > I co teraz??
    > Ma pisać uprzejmie? nieuprzejmie?
    > Czy może od razu do instancji... :-)
    >
    > Pzdr
    > Peter

    Wyślij im wezwanie do zapłaty, a potem do sądu. Jak chcesz sporządze Tobie
    projekt pisma procesowego. t...@w...pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1