eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozepsuty automat do sprzedaży; kto odpowiada?Re: zepsuty automat do sprzedaży; kto odpowiada?
  • Data: 2005-07-01 06:17:55
    Temat: Re: zepsuty automat do sprzedaży; kto odpowiada?
    Od: "Pawel Gardziejewski" <g...@o...-SPAM-.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > > > Miałem dziś niezbyt przyjemną sytuację w pewnej kafejce
    internetowej,
    > iż
    > > > automat do sprzedaży napojów przyjął ode mnie pieniądze, ale nie wydał
    > > > produktu. Czy można uznać, że odpowiedzialność za to ponosi również
    > > > właściciel kafejki, na której terenie stoi automat, czy jedynie
    > właściciel
    > > > urządzenia (są to dwa różne podmioty)?
    > >
    >
    > Mialem podobny problem, wcielo mi 2 zl w automat do lapania zabawek.
    > Na automacie byl nr tel do wlasciciela, wiec zadzwonilem, a Pani spokojnym
    > glosem powiedziala, ze mam napisac do niej pismo z reklamacja - opisem
    > sytuacji i miejsca, a ona mi te 2 zl zwroci.
    >
    > rozliczenie:
    > na rozmowe tel (komorka) wydalem 1,60 zl
    > z tego co wiem list polecony kosztuje ok 3 zł
    >
    > wiec chlopie od razu sobie odpusc...

    heh, ja czesto chodze na bilarda, gdzie wrzuca sie 2 zlote i bywa ze stol
    zjada monety. wtedy ide do pana w barze i on mi dwojke oddaje z kasy. z tego
    co wiem, te wszystkie automaty sa rozliczane na dwa sposoby. albo wlasciciel
    lokalu ma sprzet "dla siebie", placi za niego costam i sam wyciaga
    pieniadze. druga sytuacja, gdy umawiaja sie na procent z zyskow, a pieniadze
    wyciaga firma, ktora przybywa co jakis czas, wtedy moze byc problem...


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1