eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozepsuty automat do sprzedaży; kto odpowiada?Re: zepsuty automat do sprzedaży; kto odpowiada?
  • Data: 2005-07-01 05:05:06
    Temat: Re: zepsuty automat do sprzedaży; kto odpowiada?
    Od: "Piotr" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >
    > > Miałem dziś niezbyt przyjemną sytuację w pewnej kafejce internetowej,

    > > automat do sprzedaży napojów przyjął ode mnie pieniądze, ale nie wydał
    > > produktu. Czy można uznać, że odpowiedzialność za to ponosi również
    > > właściciel kafejki, na której terenie stoi automat, czy jedynie
    właściciel
    > > urządzenia (są to dwa różne podmioty)?
    >

    Mialem podobny problem, wcielo mi 2 zl w automat do lapania zabawek.
    Na automacie byl nr tel do wlasciciela, wiec zadzwonilem, a Pani spokojnym
    glosem powiedziala, ze mam napisac do niej pismo z reklamacja - opisem
    sytuacji i miejsca, a ona mi te 2 zl zwroci.

    rozliczenie:
    na rozmowe tel (komorka) wydalem 1,60 zl
    z tego co wiem list polecony kosztuje ok 3 zł

    wiec chlopie od razu sobie odpusc...


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1