eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozepsuta nagrywarka, a hurtownia postawiona w stan upadłości › Re: zepsuta nagrywarka, a hurtownia postawiona w stan upadłości
  • Data: 2006-10-10 10:47:27
    Temat: Re: zepsuta nagrywarka, a hurtownia postawiona w stan upadłości
    Od: ja <j...@...siebie.w.domu> szukaj wiadomości tego autora

    SOTB napisał(a):
    > Posiadam nagrywarkę jeszcze na gwarancji (kupiona na firmę), ale jak się
    > okazuje hurtownia, która mi ją sprzedała jest postawiona w stan upadłości i
    > nie chce przyjąć sprzętu do naprawy. Nie ma innego gwaranta. Czy może
    > odmówić przyjęcia?
    >
    > SOTB

    sprobuj sie dogadac z przedstawicielem producenta, jesli sprzet jest na
    gwarancji, to i tak by to do nich poszlo. jesli to jest nagrywarka lg,
    to mozna bezposrednio do nich slac sprzet na ich koszt. sprawdz na
    stronie (podejrzewam, ze kazdy inny producent tez przyjmuje takie
    rozwiazanie). swoja droga - mialem kiedys podobny przypadek, ale z
    dyskiem - sklep, w ktorym kupowalem sprzet "sie zlikwidowal" (dzialal
    tylko serwis jeden dzien w tygodniu, wlasnie po to, by przyjmowac sprzet
    na gwarancje).