    From: "Kris" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zdjęcie z fotoradaru, wskazanie kierującego
    Date: Fri, 20 Aug 2010 14:11:25 +0200

    news:i4lqun$2vf$1@news.onet.pl...

    > Jest różnica pomiędzy wskazaniem Jamesa Bonda, a Jana Kowalskiego
    > (istniejącego wraz z peselem, którego nawet sobie odnaleźli w bazie).
    > Obronienie się zatem przed sądem nie jest niemożliwe ;)

    Ale wskazłem im konkretna osobe faktycznie tą która prowadziła samochód,
    tylko ze nie podałem im adresu pod któryu maja wysac mandat. Wysłali na
    adres zameldowania ale dostali info ze juz tam nie mieszka.
    A jesli jest tak jak piszesz to czy ja udostępniając komyus samochó musze
    sledzic później gdzie ta osoba mieszka i co robi?
    Jak korzystała z mojego auta mieszkała u mnie. Po urlopie wyjechała i nie
    znam jej aktualnego miejsca pobytu. Znałem jej miejsce pobytu w momencie gdy
    udostepniłem auto, czy musze znac jej dalsze losy.
    Może błędem było ze w oświadczeniu dla SM nie wpisalem adresu zameldowania-
    ale takiej informacji oni nie wymagali- chcieli adres do doręczeń.
    Zresztą adres zamekldowania sobie ustalili sami i opotwierdzili ze nie jest
    to fikcyjna osoba

    Krzysiek