  • Data: 2005-12-03 14:02:01
    Temat: Re: zdjęcie mojej osoby w sieci BEZ mojej zgody !!
    Od: l...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Zasadniczą kwestią jest to, co jest na tym zdjęciu. Jeśli są jeszcze
    > jakieś osoby, to koleżanka może mieć pretensję tylko o podpis pod
    > zdjęciem, a jej zgoda lub niezgoda na publikacje nie ma znaczenia.

    Fotografia przedstawia tylko osobęfizyczną + opis który w połaczeniu z tematyką
    strony może byćdwuznacznie rozumiany.

    Wyskrobałem pismo dot. naruszenia dóbr osobistych 23 i 24 KC, (wizerunek, cześć
    i godność osoby) + naruszenia art 81 ust 1 ustawy o prawach autorskich i prawach
    pokrewnych, jednocześnie wzywając do usunięcia publikacji.

    Drugi problem - tj możliwość złożenia zawiadomienia do prokuratury o popełnieniu
    przestępstwa z art 267 par 1 k.k. przeciez serwis musi miec to foto od kogos
    albo SAM wszedl nielegalnie w jego posiadanie