  • Data: 2005-12-04 11:57:00
    Temat: Re: zdjęcie mojej osoby w sieci BEZ mojej zgody !!
    Od: l...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Drugi problem - tj możliwość złożenia zawiadomienia do prokuratury o popełnieniu
    > przestępstwa z art 267 par 1 k.k. przeciez serwis musi miec to foto od kogos
    > albo SAM wszedl nielegalnie w jego posiadanie

    Analiza foto, scenerii doprowadziła do wniosku, iż wiem kto mógłby być autorem
    zdjęcia, i nie jest to napewno osoba administrująca www na której jest
    umieszczone zdjęcie, a zatem:

    - admin mógł legalnie wejśc w jej posiadaniem i nie ma 267

    - admin mógł NIElegalnie wejśc w jej posiadanie, albowiem nie jest autorem
    zdjęcia i wtedy moim zdaniem 267

    Co w sytuacji, kiedy admin LEGALNIE wszedł w posiadanie foto, czy aby
    odpowiedzialność za 23,24 kc 81 ust 1 nie spadnie na autora zdjęcia, który mógł
    przecież podrobić zgodę na publikację foto, dodam że na www jest klauzula, że
    samo przesłanie do admina foto jest dorozumianą zgodą na jego publikację, czy
    aby więc nie powinienem mojego pisma skierować do domniemanego autora zdjęcia a
    nie do administratora sieci ?