  • Data: 2004-08-10 16:47:46
    Temat: Re: zawsze mnie to zastanawialo
    Od: adhan diWhizZ <a...@...sygnaturze.net> szukaj wiadomości tego autora

    Jaroslaw Soja napisał(a):

    > Czyli moge Cie spokojnie wrzucic do mielarki miesnej, z ktorej wychodzi
    > paczkowana karma dla psow, nawet przy swiadkach, i odejsc wolnym bedac?

    to juz bylo ;) na discovery, noc zbrodni czy cos w ten desen, gosc
    zamordowal zone, wypozyczyl rozdrabniaczke do galezi, przemielil
    polowice i wyrzucil do rzeki. Dlugi czas nie mogli mu nic udowodnic, do
    momentu jak ktos na brzegu znalaz kawalki kosci ( jakiejs centymetrowej
    dlugosci) ... zebrali zeby i pasowaly do karty dentystycznej denatki ;).

    Ale przeciez nie o to chodzi ... nikogo nie wsadza do momentu jezeli nie
    beda mieli dowodow, z ktorych najwazniejsze jest cialo. Zdarzalo sie w
    procesach poszlakowych, ze ludzi wsadzali pomimo ze nie znaleziono
    ciala, ale byly to bardzo mocne poszlaki a`la plama krwi odpowiadajacej
    90% pojemnosci denata w ten zyciodajny plyn czy tez jego mozg rozpylony
    na tylniej szybie samochodu sprawcy.

    Ale tak na logike. Niby nie mozna nikogo sadzic dwa razy za to samo
    przestepstwo, jednak w momencie kiedy okazuje sie czlowiek ktorego
    "zabiles" zyje (i nie jest jego bratem blizniakiem - jednojajowym), Twoj
    poprzedni wyrok staje sie automatycznie "pomylka sadowa", za ktora masz
    prawo domagac sie zadoscuczynienia od wymiaru sprawiedliwosci. Natomiast
    kolejna zbrodnia nie moze byc traktowana jako "ekwiwalent" za
    odsiedziany wyrok. Tak samo jak wg. prawa nie mozesz nikogo krzywdzic za
    to ze wyrzadzil Ci krzywde ... Zasada Oko Za Oko jest juz nieaktualna
    wg. litery prawa.

    Pozdr./ag
    --
    .. :: kreatyw.studio : grafika i fotografia w metalu :: ..
    :: /||\|_| /||\| :: stabilizacja motylka to szpilka ...