  • Data: 2010-05-02 05:15:05
    Temat: Re: zawracanie na drodze z pierwszeństwem
    Od: "moje_przedmioty" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > no wlasnie, nie nabywa, a jak odroznic stojacego na srodku, skad wiecz czy
    > nadjechal z naprzeciwka i skreca w lewo, czy zawraca?
    > i dlaczego sugerujesz ze przed jednym masz pierwszenstwo a drugiemu musisz
    > ustapic?

    Sorry ale muszę to napisać.
    Jesli Ty poważnie to pytanie zadajesz co jest powyzej to jesteś niestety
    tępy i powinni Ci zabrac prawo jazdy.
    Bardzo łątwo poznać które auto zawraca a które skręca w lewo
    Wystarczy spojerzeć na ustawienie auta i wszystko satej się jasne
    I jestem przekonany że o tym wiesz tylko w debilny sposób próbujesz teraz
    brnąć w głupote jaką zacząłeś.