  • Data: 2010-04-23 13:52:09
    Temat: Re: zawracanie na drodze z pierwszenstwem
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hqrsni$l8j$...@n...onet.pl...

    > Nie bardzo rozumiem jak Ty widzisz "taką samą pozycję".

    http://yfrog.com/cczawracaniej

    chodzi mi o takie cos jak na rysunku, w pewnym uproszczeniu, ale na
    wiekszych skrzyzowaniach spokojnie do zaistnienia

    b i c to warianty zawracania, w przypadku b nie ma problemum ale w przypadku
    c juz jest, jesli dajmy na to, c zatrzyma sie abu ustapic tym jadacych z
    kierunku przeciwnego dla niego, a w tym czasie nadjedzie a, to dla a, c
    wyglada jakby jechal z naprzeciwka i skrecal w lewo, a wiec powinie c
    ustapic a, z kolei c zawraca i jest przeswiadczony o swoim pierwszenstwie

    > IMHO dość łatwo odróżnić takie dwa samochody.

    jak widzisz nie zawsze bedzie to takie oczywiste