  • Data: 2009-02-23 15:27:37
    Temat: Re: zasniezone znaki drogowe
    Od: cranky <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 18 Feb 2009 11:01:54 +0100, Herald napisał(a):

    > Znaki są po to by obowiązywały. Poziome z reguły są w korelacji z
    > wiszącymi/stojącymi/sygnalizacją.

    > Zasłonić znak możesz szmatą/narzutą etc.
    > Skoro są zaśnieżone to po prostu są pokryte śniegiem.
    > I dlaczego zaśnieżony znak miałby nie być ważny?
    > Jeżeli nie potrafisz "odczytać treści znaku" - zatrzymaj pojazd i zetrzyj,
    > zrzuć warstwę śniegu. :)
    >
    > Kur...a ale macie problemy .... czy znaki są ważne skoro pada śnieg ....
    >
    > Jeżeli w czasie letnich opadów deszczu spierdoli ci się wycieraczka, też
    > nie będziesz przestrzegał znaków i tłumaczyć będziesz się że "znaki są
> [...]

    Moment, moment. Jadę drogą i widzę słupek. Znaczy rurkę wbetonowaną w ziemi
    z której ktoś zabrał znak. Pytanie: jakie ograniczenie prędkości mnie
    obowiązuje? Czy poruszam się droga zpierwszeństwem? Czy mam zatrzymać
    samochód i zaczekać na naprawę? Czy mam zapłacić za zdjęcie w pobliskim
    fotoradarze jeśli przekroczę?