eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozaskarzenie ustawy do trybunalu konstytucyjnego - czy warto › Re: zaskarzenie ustawy do trybunalu konstytucyjnego - czy warto
    From: "Michał Trych" <m...@U...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zaskarzenie ustawy do trybunalu konstytucyjnego - czy warto
    Date: Wed, 25 Apr 2007 19:05:45 +0200

    > nie jest udowodnione, ze przyczynia sie to do bezpieczenstwa bo powodem
    > wypadkow drogowych jest zly stan drog, brawura i alkohol.
    > natomiast udowodnione jest ze zwieksza sie zuzycie paliwa i a tym samym
    > wieksza ilosc szkodliwych substancji jest wypuszczana do atmosfery co

    Nie wiem ile jezdzisz, ale widac nie wystarczajaco duzo zeby miec okazje
    jechac pod slonce gdzie nic nie widac - wyobraz sobie ze wlasnie widac
    samochod jadacy w srodku dnia na swiatlach, bez nich nie ma szans zeby go
    zobaczyc.
    To jest udowodnione....
    Ja jezdzilem na swiatlach tak jak wiekszosc europy zanim weszla ustawa.
    jakos przebolalem wieksze zuzycie, chociaz nawet go nie zauwazylem. zawsze
    mozesz nakleic atrapy swiatel, ponoc w lodzi takie sprzedaja:)
    pozdrawiam
    michal trych