  • Data: 2010-08-29 22:26:47
    Temat: Re: zarzuty od nakazu zapłaty
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Poważnie, jestem mocno przekonany, że coś takiego było ... bez powodu
    > nie utknęłoby mi w głowie.
    >
    > I właśnie w oparciu o to to, mam przekonanie, że bieg przedawnienia w
    > przypadku "gapowiczów" wyglądał tak:
    >
    > Podpisałeś wezwanie - 1 rok + miesiąc
    > Nie podpisałeś - rok
    >
    > Odebrałeś jakiś polecony z wezwaniem - pozostały czas + miesiąc ...

    "Reklamacje lub wezwanie do zapłaty uważa się za bezskuteczne, jeżeli
    dłużnik nie zapłacił dochodzonych należności w terminie 3 miesięcy od
    dnia doręczenia reklamacji lub wezwania do zapłaty."

    Tyle że z tego imho nie wynika, że można sobie wysyłać kolejne wezwania
    i przedłużać przedawnienie.

    > A skąd mi się to wzięło, to spróbuję ustalić jutro. Dziś już za wolno
    > kojarzę fakty.

    To do jutra ;)

    --
    Liwiusz