  • Data: 2021-11-02 10:07:53
    Temat: Re: zarzuty
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zasadniczo należałoby przede wszystkim oddzielić ludzi chcących tym
    > ludziom nieść pomoc humanitarną, czyli dostarczać środków do przeżycia
    > czy zgodnej z prawem pomocy prawnej od oszołomów chcących tym ludziom
    > pomóc poprzez ułatwienie im nielegalnego przekroczenia granicy i
    > dostarczenie do Niemiec.
    >
    > Tych pierwszych bym nie karał,

    Łaskawca... rzesz jego mać.
    Od kiedy pomoc humanitarna jest karana?

    > nawet jeśli faktycznie na jakimś etapie
    > przegną.

    Jak się przegina podając komuś głodnemu jedzenie?
    Czy danie koca zmarzniętemu w lesie dziecku, to już przegięcie, czy
    dopiero śpiwór na 0 do -15C?

    > Tych drugich bym karał z całą surowością, bo pośrednio są
    > powodem tego, że tym ludziom trzeba pomagać. Gdyby nie możliwość
    > dostania się poprzez nielegalne przekroczeni granicy do Niemiec, to nikt
    > by w tych lasach tam nie koczował i nie umierał.

    A ja z całą surowością bym karał oszołomów, którzy ubzdurali sobie, że
    mają prawo decydować który człowiek może, a który nie może gdzieś
    pojechać, tylko dlatego, bo miał pecha urodzić się nie tam gdzie trzeba.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr