  • Data: 2008-09-22 22:32:45
    Temat: Re: zapis testament
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Bogdan Kwietniak wrote:

    > Dokładnie to co napisałem: że de facto nie możesz rozporządzać swoim
    > majątkiem po śmierci, gdyż każdemu przysługuje zachowek.

    przed śmercią też.

    > Który nie ma zastosowania do jakichkolwiek działań podejmowanych za życia.

    j.w.
    ma.

    > Interesująco na przykład przedstawia się sytuacja:
    > w poniedziałek podpisuję umowę darowizny domu na obcą osobę z datą
    > wykonania na środę, a we wtorek ginę w wypadku. Czy umowa jest ważna?

    co to jest umowa darowizny domu z datą wykonania?
    pierwsze słyszę.
    Albo podpisałeś umowę darowizny u notariusza i jest już po rybkach,
    albo nic nie podpisałeś, bo musi miech formę notarialną, czyli jesteśmy
    w punkcie pierwszy,

    A wracając do tematu, i tak obdarowany zapłaci zachowek.