  • Data: 2008-09-18 22:55:43
    Temat: Re: zameldownie - co z tym idzie
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    yapann wrote:
    > hej, moja ciocia dowiedziała się przypadkiem w urzędzie, że jest
    > zameldowana w miejscu, gdzie kiedyś mieszkała z mamą, która poźniej
    > umarła, a dzierżawa mieszkania upłynęła (była to dzierżawa 20 letnia czy
    > jakoś tak) i obecnie właścicielm lokalu jest państwo.
    > Wydawało mi się, ze zameldowanie uprawnia do mieszkania w miejscu
    > zameldowania (?) - ale w takim przypadku?

    odwrotnie.
    mieszkanie (czasownik) uprawnia do zameldowania.

    > - Czy w tej sytuacji może zostać wymeldowana (nie pytam, czy może się
    > wymeldować sama, bo to z pewnością może)?
    może
    a gdzie jest zameldowana teraz i jak to się stało, że się nie
    wymeldowała z poprzedniego miejsca.

    > - Czy zameldowanie jest 'przenoszone' przy zmianie właściciela lokalu?

    w ogóle na tak postawione pytanie nei da sie odpowiedziec.

    > - Czy można dotrzeć do informacji, kto zameldował daną osobę pod danym
    > adresem? czy znany jest tylko fakt zameldowania (adres,data)?

    teoretycznie tak, z tym ze dokumenty sprzed xxxx lat, mogą w praktyce
    nie istniec.