  • Data: 2014-05-22 14:22:59
    Temat: Re: zalegalizowac konopie natychmiast!
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-22 12:40, Andrzej Lawa pisze:

    > Regulacja, akcyza i voila.

    Okej, jeszcze tylko oswiadczenie osob uzywajacych (alkoholu w nadmiarze,
    papierosow i prochow) o dobrowolnym zrzeczeniu sie ubezpieczenia
    zdrowotnego, zeby za panstwowe pieniadze nie trzeba bylo leczyc
    swiadomie szkodzacych sobie obywateli.

    Proste, palisz, masz chorobe bedaca wynikiem palenia, sam placisz za
    leczenie.
    Wiem wiem, to takie niespoleczne podejscie.

    --
    jarek