  • Data: 2014-05-23 10:05:39
    Temat: Re: zalegalizowac konopie natychmiast!
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-23 09:49, Andrzej Lawa pisze:
    > Trzecie podejście (zakazy) jak dla mnie w ogóle nie powinno istnieć -
    > skutki pokazuje nam "wojna z narkotykami" tudzież dawna "wojna z
    > alkoholem" w USA (rowój mafii i wzrost alkoholizmu).
    To ja proponuję: obłożyć akcyzą wszystko co szkodliwe (czyli wszystko) i
    odebrać prawa do leczenie osobom używającym rzeczy szkodliwych.
    Zacząłbym od wody. Według badań 100% osób, które kiedykolwiek spożywały
    wodę zmarło, więc widać jakie to świństwo! Mamy w ten sposób załataną
    zarówno dziurę budżetową jak i rozwiązany problem kolejek w służbie zdrowia.

    Maciek