  • 1. Data: 2014-05-22 10:51:18
    Temat: zalegalizowac konopie natychmiast!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    Właśnie cierpię po skomplikowanej ekstrakcji i muszę się truć Ketonalem.
    I gdyby nie to, że paru drani musi koniecznie zarabiać na "wojnie z
    narkotykami" i "zioło" byłoby legalne to mógłbym sobie wyhodować na
    zapas i zrobić sobie np. muffinki znieczulające.

    Dlatego od teraz konsekwentnie będę głosował wyłącznie na partie które w
    programie mają zakończenie tego raju dla mafijnych karteli i legalizację
    narkotyków innych niż tylko alkohol oraz tytoń.

  • 2. Data: 2014-05-22 10:58:16
    Temat: Re: zalegalizowac konopie natychmiast!
    Od: niebieski <n...@i...eu>

    W dniu 22.05.2014 10:51, Andrzej Lawa pisze:

    > Dlatego od teraz konsekwentnie będę głosował wyłącznie na partie które w
    > programie mają zakończenie tego raju dla mafijnych karteli i legalizację
    > narkotyków innych niż tylko alkohol oraz tytoń.

    Nowa Prawica. Gratuluję decyzji!

    --
    niebieski

  • 3. Data: 2014-05-22 11:18:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.05.2014 10:58, niebieski pisze:

    > Nowa Prawica. Gratuluję decyzji!

    W życiu. Legalizacja zdrowego znieczulenia nie jest warta zamiany w
    Polski w kato-faszystowskie bagno.

  • 4. Data: 2014-05-22 12:05:38
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-05-22 10:51, Andrzej Lawa pisze:
> [...]
    > narkotykami" i "zioło" byłoby legalne to mógłbym sobie wyhodować na
    > zapas i zrobić sobie np. muffinki znieczulające.

    Stosując logikę opiekuńczego unijnego państwa:
    Naćpasz się raz dla uśmierzenia bólu, potem Ci się spodoba i będziesz
    ćpać i ćpać i ćpać aż w końcu my - społeczeństwo będziemy musieli łożyć
    pieniądze na Twoje leczenie.
    Dlatego ćpanie jest zakazane dla dobra narodu, społeczeństwa, jednostki.
    Musisz cierpieć dla swojego dobra. ;-)

  • 5. Data: 2014-05-22 12:10:22
    Od: niebieski <n...@i...eu>

    W dniu 22.05.2014 12:05, z pisze:

> [...]
    > pieniądze na Twoje leczenie.
    > Dlatego ćpanie jest zakazane dla dobra narodu, społeczeństwa, jednostki.

    Racja. ;)
    --
    niebieski

  • 6. Data: 2014-05-22 12:34:35
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2014-05-22 12:05, z wrote:
    > Dlatego ćpanie jest zakazane dla dobra narodu, społeczeństwa, jednostki.

    No chyba, że państwo ma z tego ćpania/chlania działkę. To wtedy jest
    inna rozmowa.

    Piotrek

  • 7. Data: 2014-05-22 12:40:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.05.2014 12:05, z pisze:

> [...]
    > Naćpasz się raz dla uśmierzenia bólu, potem Ci się spodoba i będziesz
    > ćpać i ćpać i ćpać aż w końcu my - społeczeństwo będziemy musieli łożyć

    Bzdura. "Narkotyki to zło wcielone - wyjątkiem trdycyjnej wódy i
    papierosków" to jest raczej stanowisko konserwatywnej ciemnoty i lobby
    karteli narkotykowych.

    Regulacja, akcyza i voila.

  • 8. Data: 2014-05-22 14:22:59
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2014-05-22 12:40, Andrzej Lawa pisze:

    > Regulacja, akcyza i voila.

    Okej, jeszcze tylko oswiadczenie osob uzywajacych (alkoholu w nadmiarze,
    papierosow i prochow) o dobrowolnym zrzeczeniu sie ubezpieczenia
    zdrowotnego, zeby za panstwowe pieniadze nie trzeba bylo leczyc
    swiadomie szkodzacych sobie obywateli.

    Proste, palisz, masz chorobe bedaca wynikiem palenia, sam placisz za
    leczenie.
    Wiem wiem, to takie niespoleczne podejscie.

    --
    jarek

  • 9. Data: 2014-05-22 14:38:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.05.2014 14:22, Jarek Pudelko pisze:

> [...]
    > leczenie.
    > Wiem wiem, to takie niespoleczne podejscie.

    Nie widzę przeciwwskazań - byleby wprowadzić to także dla papierosów i
    alkoholu.

  • 10. Data: 2014-05-22 16:21:22
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

    wiadomości news:llkdq7$bb9$1@node1.news.atman.pl...
> [...]
    > narkotykami" i "zioło" byłoby legalne to mógłbym sobie wyhodować na zapas
    > i zrobić sobie np. muffinki znieczulające.

    :))) po prostu chcesz się najebać i tyle. Kup se flaszkę i wypij, też cię
    znieczuli.

    A.